Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
AQUA ARTE kontakt: biuro@aquaarte.pl tel. 22 55 96 558
Reklamacje i Zwroty

REKLAMACJE

 

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ W AQUAARTE.PL?

Jeżeli towar jest niezgodny z zamówieniem lub ma wadę masz prawo zgłosić do nas reklamację tego produktu.

Wyślij do nas zgłoszenie reklamacyjne:

  • bok@kim24.pl 
  • Bartycka 114, 00-716  Warszawa
  • osobiście w siedzibie firmy

Jeżeli wysyłasz reklamację podaj:

  • nr zamówienia
  • nazwę i kod reklamowanego towaru
  • opis niezgodności / wady towaru
  • załącz zdjęcia niezgodności / wady towaru

Jeżeli chcesz złożyć reklamację osobiście:

  • otrzymasz na miejscu formularz do wypełnienia

Zaczekaj na odpowiedź:

  • reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ U PRODUCENTA?

Zachęcamy do składania reklamacji bezpośrednio u producenta. Składanie reklamacji u producentów ma wiele zalet, m.in.:

  • znacznie przyspieszy rozwiązanie reklamacji
  • otrzymają Państwo bezpośredni kontakt do serwisu/serwisanta
  • na bieżąco mogą Państwo kontrolować przebieg reklamacji

Reklamacje u producenta można złożyć przez stronę internetową lub email:

REA - https://www.reahurt.pl/serwis

KLUDI - serwis@kludi.pl

DEANTE - https://reklamacja.deante.pl/

FRANKE - https://www.franke.com/pl/pl/ks/centrum-pomocy/kontakt/serwis.html

GEBERIT/KOŁO - https://www.geberit.pl/uslugi/formularz-reklamacyjny/

GROHE - https://groheserwis.com/

HANSGROHE - https://www.hansgrohe.pl/contact?topic=complaintPL

RAVAK - https://alex.ravak.eu/form/pl//form

ROCA - http://www.roca.pl/gdzie-nas-znajdziesz/lokalizacje/serwisanci/formularz-reklamacji

SANSSWIS - https://www.sanswiss.pl/pl/kontakt/serwis

TRES - https://www.tresgriferia.com/customer/show

 

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ W SKLEPIE INTERNETOWYM?

  1. Zgłoszenie reklamacji Towaru powinno zostać przesłane na adres: biuro@aquaarte.pl lub na adres pocztowy: Sklep internetowy Kronobud.pl ul. Bartycka 114, 00-716 Warszawa, lub złożone osobiście w sklepie internetowym (pobierz druk reklamacji lub wypełnij na miejscu).
    W zgłoszeniu prosimy podać:
    • nr zamówienia
    • nazwę i symbol reklamowanego Towaru
    • opis niezgodności towaru/wady
    • załączyć zdjęcia niezgodności/wady Towaru
  2. Reklamacja Towaru rozpatrzona zostanie w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedającego.
  3. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Towaru Kupujący zostanie powiadomiony pisemnie, drogą mailową lub telefonicznie.

 

ZWROTY

JAK ODSTĄPIĆ OD UMOWY?

 

Wyślij do nas zgłoszenie w wybrany sposób w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia:

W zgłoszeniu podaj:

  • nr zamówienia
  • nr konta do zwrotu wpłaty

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy osobiście:

  • otrzymasz na miejscu formularz do wypełnienia

Zaczekaj na odpowiedź:

  • reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.

Zwrot towaru, po upływie 14-dniowego terminu od dnia dostarczenia produktu, nie jest dokonywany w ramach ustawowych uprawnień konsumenta, ale na specjalnych zasadach, które udostępnia sklep icb.pl:

  • produkty zwracane powinny być pełnowartościowe, w oryginalnych opakowaniach, bez śladów używania, nadające się do dalszej odsprzedaży
  • produkty z terminem ważności powinny być zwrócone nie później niż 60 dni przed upływem terminu ważności
  • nie zwracamy w tym przypadku kosztów dostawy produktów
  • towar musi być opłacony w całości

Produkty nie spełniające powyższych wymogów nie będą przyjęte przez sklep.

  1. Zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od dnia doręczenia Towaru odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, przesyłając do Sprzedającego odpowiednie oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na adres pocztowy lub elektroniczny Sprzedającego - przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: biuro@aquaarte.pl lub na adres pocztowy: KIM Sp. z o.o. Sklep internetowy ICB.pl, ul. Bartycka 114, 00-716 Warszawa lub złożone osobiście w sklepie internetowym (pobierz druk odstąpienia w pdf lub wypełnij na miejscu).
    W oświadczeniu prosimy podać:
    • nr zamówienia
    • nazwę i symbol zwracanego Towaru
    • aktualny nr rachunku bankowego do zwrotu należności
  2. W przypadku odstąpienia od umowy, Kupujący ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie na własny koszt, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  3. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty za Towar, otrzymanej od Kupującego, do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Zwrot zapłaty następuje najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedającego zwrotu Towaru.
  5. Konsumentowi, stosownie do art. 38 pkt 3 ustawa o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017 r. poz.963) nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta oraz innych przypadkach wskazanych w ustawie ustawa o prawach konsumenta.

Szanowni Klienci,

Uprzejmie informujemy, że stosowanie do treści art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta opisane powyżej postanowienia dotyczące odstąpienia od umowy zawartej na odległość stosuje się również do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 roku przez osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl